miércoles, 10 de febrero de 2010

LA LESSION
el diumenge del 10/2/2010 avix jugar un partiti de futbol base de futbol 11.
el entrenador em va possar titular hi cuan vam empessar el partit vam hanar a per totes,
als dos minuts me la van passar i el vaix regatellar a un i em vaix hanar cap a la porteria vaix xuta i el vaix meter. als cinc minuts vaix hanar al balo aix salta i al caurem em baix doblar el tornell i el entrenador va venir corren a decirme que em passaba el baix dir que em abia doblat el tornell i em va dir que si podia seguir li vaix dir demoment no,em vaix esperar asta la segona part i em va comenzar a infla i el entrenador em va dir que em vaigi a la dutxa i em vaix donar compte que no podia ni caminar.
rapidament un amic i llo van trucar als meus pares pero no contestaven i em vam tenir que ir al tren i del tren ala casa del meu amic.
despres em va venir a buscra el meu germa i quant vaix llega a casa em van lleba al hospital demontroig i em va dir que tenia un ejinse de segon grado.

No hay comentarios: